Saturday, May 19, 2007

Kesälomamies!!! Niin sitten joskus...

Juu, sain kuulla vihdoin noin kuukauden kyselyn jälkeen koska mulla on kesäloma! Elokuun alusta alkaa ja viikko ennen syyskuuta loppuu. 3 vko:ta siitä syytä että pidin talvilomani ennen kesälomaa joka olisi pitänyt kuulemma pitää kesäloman jälkeen. Näin siksi että jää nyt ns. talviloma syksylle. En tiennyt asiasta ennenkuin pomo otti sen esille ettei mulle olisi kuulunut talvilomaa vielä ja mä siihen huuli pyöreenä et mitä v*ttuu??? "Itsekseni tosin." Olen ollut firmassa jo kaksi vuotta ja kyllä, kyllä mulle kuuluu talviloma niinkuin kuuluukin mutta se olisi pitänyt pitää myöhemmin. Tämä selvisi vasta sen jälkeen kun asiasta oli intetty hetki ja lopulta päästy yhteisymmärrykseen sen jälkeen kun vaimoni "kiitos hänelle" katsoi netistä ja oikaisi asian mulle. Soitin pomolle et niin asia oli kuin hän sanoi ja sovimme edellä mainitusti lomasysteemistä.

Kotona tosin löytyi porsaanreikä tästä, talviloman voi pitää työnantajan ja työntekijän sopimana ajankohtana normaali käytännöstä poiketen.. En ole viitsinyt alkaa pilkun viilaukseen joten olen antanut asian olla. Mutta jos asiasta pitää vielä keskustella ensi vuonna jos olen samassa duunissa niin tuon asian esille jos tulee ongelmia edellä mainitusta.

Ulkona taas sataa, olis kiva olla ulkosalla puuhailemassa jotain.. Lähdemme jonkin ajan päästä tosin erämessuille kun isäni ja hänen avokkinsa tulevat kyläsille. Heillä on tosin juhannuksena häät joten se siitä avokkisuudesta sitten. Saas nähhä onko mitään mielenkiintoista messuilla ja tarttuuko jotain mukaan, toivottavasti M:lle ainakin iimapavvo niinkuin M sanoo. :)

Jostain syystä ei oikein ole ollut mitää sanottavaa tänne pitkään aikaan, jotensakin ei vieläkään.. :( Mutta kaipa se joskus piristyy tästä!

2 comments:

Allyalias said...

Kaikista vastuksista huolimatta kesälomasta tulee varmasti aivan HUIPPU!!!

Sulfidi said...

Siitä tehdään HUIPPU!!!
Onhan se saletti.. :D