Saturday, December 16, 2006

Haaste.

Tässä on tämä minun yritys tähän ja pahoittelut haastajalleni ja seuraajille viivytyksestä tässä! "Yritän kunnostautua."

Ylikaksimielisyyksienvalvontajärjestö.
Täydellisyys on hyvän pahin vihollinen.
Aasi on aina pitänyt makeasta.
Seos lykättiin uunivuokaan.

Ensimmäisenä kunnian saanut on tietenkin haastajani Ally, T-Offset, Iso-aasi ja Pastanjauhantaa.

Ajattelin tässä samaan syssyyn yrittää raapia kasaan jotain tännekin.

Katselin tuossa palkkalaskelmia, siellä oli kummallisuuksia jälleen. Tietenkin kun olin pyytänyt ensin niitä itselleni. "Niin, eihän niitä kuulu saada ajallaan ja pyytämättä.." Meillä töissä kun ajetaan Ma-La jos on ajoa, eli olen hälytysvalmiudessa tämän koko ajan niin sairastuin
ja hain saikkua Pe-La ja silloinhan voisi kuvitella että saan myös sen kahdelta päivältä mutta ei.. Toinen joka herätti suurta kunnioitusta lisää oli se että olin Itsenäisyyspäivänä töissä 9h jotka olisi kuulunut maksaa 200% palkalla mutta ei.. sain normaaleina 100% ne. Selityksenä oli että on niin kallista että hän joutuisi maksamaan sen että asiakkaat saisivat polttoaineensa ja auto ei tuottaisi ollenkaan joka on luullakseni höpö höpöä sillä perusteella että miten saman kolmen yrityksen liittoutumalla muilla on varaa maksaa työntekijöilleen ns. "reikärahaa joka on 2 egee per' säiliö/tynnyri"?? Mutta ei meillä.. No, sairasloma ja prosentti puutteista otin yhteyttä joka tökkäsi torstaina siihen että hän oli nakit silmillä eli kännissä ennen ilta yhdeksää.. Seuraavana hän soitti kun olin töissä ja sovimme asioista näin, hän edellisenä iltana alkoi vedota siihen että hän jousti eikä antanut potkuja kun minulla lähti ylinopeuden vuoksi kortti 5 vko:si 2 vuotta sitten, niin sanoin että antaa niiden saikkujen ja prosenttien olla eli joustin niin ei voi että enään vedota siihen.. :) ja sanoin että sovitaanko että tästä lähtien mennään tes:in mukaan? Hän sanoi että "ok mutta taisit nyt hävitä tässä! Tästä lähtien tunneista vähennetään ruoka ja kahvitauot." Mä totesin siihen että "Selvä, mutta tästä lähtien myös auto PYSÄHTYY 45min." tähän asti kun kahden vuoden ajan mulla on ollut eväät ja kaffit termoksessa mukana. Siihen pomo säikähtäneenä että hän luuli että istun tauot huoltsikalla pullalla ja veti sanansa heti takaisin.. Heh heh ajattelin että siinäs sait nihlisti!! Ja hän aikoi myös alkaa huolehtia siitä että minäkin saan viikkotunnit täyteen eikä vaan se työnarkomaani.. Mut katellaan miten käy.

Kävimme M:n ja H:n kanssa jouluostoksilla tänään ja teimme piparitaikinan itse kun se vaan maistuu niin paljon paremmalta oman kullan tekemänä.. ;) Nyt vois alkaa rauhoittuu illaksi..

2 comments:

Allyalias said...

Kiitos kun vastasit haasteeseen. oli kiva tarina. Saapas nähdä kunnostautuvatko haastettavat...

Sulfidi said...

Olin vähän kyllä Hoo Moilasena et mitenköhän tuo lutviutuu.. Kiva kun oli kelpo!