Friday, December 22, 2006

Joulun odotusta..

Voihan keffeli! Olin 18h töissä eli eilis klo 18,00 tämän päivän 12,15 asti ja olo on todella pörrö! Peilistä kun katsoo itseäni niin näen ihmisen jolla on silmien paikalla kaksi mustaa monttua ja ala puolella roikkuu kaksi jätesäkkiä.. Ja nyt on kokoajan kylmä rinki p*rseen ympärillä että joudunko lähteen vielä huomenna töihin, voipihan se olla että jos puhelin soi niin "olen" ottanut pari lasia viiniä.. Kjäh kjäh!!! Siinäpä sitten ajakoon itse välillä eikä mun tarvitse kuunnella mahdollisen kännisen omistajan örinää seitsemältä jo illalla..

Menen kyllä aikaisten tänään nukkumaan jotta jaksan huomenna olla mukana laatikoiden, pasteijoiden, torttujen ym. valmistuksessa. Tänään kävimme heti töistä tultuani joululahja vierailut ja hullun joulukaupan pois alta joka ei ole enään hullu joulukauppa. Vaimollani ja minulla menee erinomaisesti kauppareissut yks yhteen, toinen hakee yhtä ja toinen toista ja välillä tavataan ja tsekataan mitä puuttuu.. Olen iloinen kun se toimii niin kivasti! :) Ei tule stressiä tästä asiasta ku joulu voipi olla joillekin kuluttavaa aikaa.

Tänään sitten kamalassa kiireessä sattuneista syistä kötöstimme joulukuusen koristeiden peittoon ennenkuin L lähti mummolaansa alusjouluksi ja siitähän se riemu sitten alkoikin! M on kuin hyeena kiinni koristeissa vetämässä niitä alas ja irti jne. ja sitä saa ja saa komentaa kokoajan irti koristeista!!! GRR! Huomenna sitten kun saakin asiat tehdyksi niin voi alkaa relaa ja ottaa joulun vastaan perheen kanssa nauttien. :) ja saa kinkkua!! Olen aivan toivoton sika himo kinkkuun, jos minun joulussani ei olisi kinkkua niin ... !!!

Joulu on toisaalta pelottavaa aikaa minulle kun oman perheeni joulut meni pilalle siitä lähtien kun olin viisi vuotias ja isäni isä kuoli juuri ennen joulua ja siitä lähtien oma isäni on ollut aina kännissä joka ainut joulu ja ne on sitten olleet pelonsekaisia huudon, riidan, väkivallan takia. Äitini yritti kuitenkin aina järjestää minulle ja veljelleni kuitenkin joulua isästä huolimatta.. Siitä lähtien isäni alkoholismi saikin luullakseni sen viimeisen potkunsa joka on nykyään erittäin pitkällä, ikävää vain kun hän osaa halutessaan olla erittäin mukava. :( Olen päättänyt olla oman perheeni jäsenille sitä kaikkea mitä oma isäni ei minulle ollut. Lista olisi pitkä jos sen kirjoittaisin kaiken mitä isäni on minulle, veljelleni ja äidilleni tehnyt mutten tahdo sitä nyt kirjoittaa koska en tahdo palata niihin muistoihin nyt joulun alla. Toivon kaikille ihmisille oikein rauhaisaa toivomaansa joulua rakastamiensa ihmisten parissa.

Nyt jälleen kerran kupponen kaffia ja illan viettoon.

4 comments:

Allyalias said...

Ehkäpä tuleva joulu tuo tullessaan uusia, kivempia muistoja ettei tarvitsisi pahan mielen seurata maailman tappiin asti :)

Sulfidi said...

Toivotaan niin.. :)

Allyalias said...

Hyvää joulua, guuguli

Sulfidi said...

:)