Friday, December 01, 2006

Vähän jänskättää!

Olemme lyöneet vetoa kaverini kanssa BB:n voittajasta, se kumman voittajaehdokas voittaa niin häviäjä tarjoaa päivällisen voittaja pariskunnalle sen valitsemassa ravintolassa joko Rovaniemellä tai Oulussa. Me hanin kanssa olemme lyöneet vetoa Kakin puolesta ja kaverini on lyönyt Kaarlon puolesta jonka eilisten touhujen valossa olen alkanut jo silittämään kravattia voitonjuhlillemme.. :) Tosin se villivarsa tässä pelissä voikin olla Sari!! Olli on pelannut itsensä ulos m*nansa johdattamana ja onhan se saletti ettei ole kihlattua odottamassa jos on pieninpääkään itsekunnioituksen ripettä jäljellä.. Kun vielä silloin kun Olli oli nukkunu Hannen vieressä ja Ollin voitettua muistaakseni jonkin kisan jonka johdosta Olli sai puhua puhelimessa Kalan kanssa niin Kala oli puhelimessa teroittanut Ollille ettei hyväksy muiden kanssa peliä ja mites kävi.. Luulen että saa jeppe kerätä kamppeensa kun ulos tulee, mut saas nährä!


Tulin töistä jo tosi aikasten kotiin, oli vain 8,5h päivä. Aloitin sen tosin taas vähän pylly aikaan, 03,30 joten herätys oli puoltoista tuntia aikaisemmin jotta ehdin ajoissa vaihdolle. Tunnit jäi vajaaksi tällä viikolla (mulla ainakin, mutta työkaverista en tiedä.) Siinäpä tolskatkoon, sitten jos käy liikenneonnettomuus niin vaikkei olisi syyllinen kun piirturitiedot tarkistetaan niin se on kusessa!!! Jos eivät ole harrastaneet vilunkia josta ei tietenkään mulle ole kerrottu kun en ala ajaan niitä 24/7 vuoroja. Viikon aloittaja olen minä mutta onpa jännä nähdä kun seuraavan kerran menen töihin su-ma yönä niin onko käyty ajaan sillä välin, ei siinä muuten mutta mulle sanottiin ettei siellä ole kuormia mitä ajaa ja puuttuu 9h viikkotunneista ja luulen vahvasti että toisella on jo ylikin jonnin verran. Ennen työkaverin tunnit olivat näkösällä mutta kun valitin näistä asioista niin kas kummaa ne hävis.. Mulla kun tulee n. 80h/2vko ja sillä noin 120-140h niin siinä on vähän eroa, muuten yks ja sama muttei silloin kun mulla jää alle 80h.

Et näin mut ny meen kattoon Kurjia kuppiloita, se on hyvä musta!

No comments: