Monday, December 25, 2006

Pukki kävi.

Pukki tosiaan kävi ja pikku M pelkäsi pukkia kovasti tarrautuen äitiinsä ja isäänsä kynsin ja hampain mutta oli kuitenkin innoissaan lahjoistaan kuten myös allekirjoittanut ja tuntuipa olevan muutkin tyytyväisiä lahjoistaan. :) Ruokapöytä "siis se mitä oli tarjolla" oli oikein herkullinen ja päivällisen jälkeen painoin n.1kg enemmän kuin ennen sitä. Höhöhöö!! Tein tälläisen tutkimuksen uteliaisuudesta miten ylen mättäminen vaikuttaa minuun.. Olen sen verran hiilihangon sukua että eipä haitannu. :) Saunominen kuului iltaan kuten haudoilla käynti muistamassa sukulaisiani ja lemmikkejä jotka ovat muualla maan povessa, hautausmaa on kaunis pimeällä kun se on kynttilöiden valaisemana ja antaa ainakin minulle rauhaa mutta myös sen ainaisen kylmyyden joka tunkee luihin ja ytimiin.

Olin iloisesti yllättynyt lahjoistani. Lahjaksi sain hajustetta joka oli mun eka sellainen ja tosi hyvän hajuinenkin! Ja kasvorasvan joka oli myös uutta minulle ja sukkia.. kukapa ei niitä saisi? Jos on joku sellainen niin ilmoittautukoon sassiin!!! Oli oikein ihanaa ja rentouttavaa olla oman perheen kesken tehden omia juttujamme ja relaillen, kaikki sujui oikein kivasti eikä tullut stressiä eli mulla lähteny nahka naamarista..

En nyt oikein keksi mitä muuta kirjoittelisin, pelejä olemme pelailleet ja telkkaria katselleet. Siinäpä se!

No comments: